Home
Savas Patsalidis
Home / ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
CONTENTS /ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Βιβλία
(17)
Βιογραφικό
(1)
Δημοσιεύσεις Γενικού Ενδιαφέροντος
(80)
Επιστημονικά Άρθρα
(41)
Θεατρικά κείμενα εφ. Ελευθεροτυπία
(64)
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες
(2)
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες -σχόλια
(142)
Κριτική Θεάτρου εφ. Αγγελιοφόρος
(221)
Κριτική Θεάτρου περ. Αυλαία
(28)
Ξαναδιαβάζοντας τους Κλασσικούς
(3)
Articles
(27)
Curriculum Vitae
(1)
Re-reading the Classics
(5)
Useful links / Χρήσιμοι σύνδεσμοι
(1)
Home
»
Βιβλία
» (Εν)τάσεις και (δια)στάσεις: η ελληνική τραγωδία και η θεωρία του εικοστού αιώνα
(Εν)τάσεις και (δια)στάσεις: η ελληνική τραγωδία και η θεωρία του εικοστού αιώνα
Share:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Μοιραστείτε το στο Twitter
Μοιραστείτε το στο Facebook
← Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση →
Αρχική σελίδα
Αναγνώστες
Translate
ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΤΣΑΛΙΔΗΣ / SAVAS PATSALIDIS
CURRICULUM VITAE (CV)/ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Βιογραφικό
Curriculum Vitae
CONTACT INFORMATION
Στοιχεία Επικοινωνίας/ Contact Information
Home Page/ Αρχική Σελίδα
videos
Critical Stages/Scènes critiques
The Journal of the International Association of Theatre Critics
USEFUL LINKS/ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Useful links / Χρήσιμοι σύνδεσμοι
ARTICLES IN ENGLISH
Articles
Re-reading the Classics
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ / ΕΠΙΦΥΛΛΙΔΕΣ-CURRENT REVIEWS (in Greek)
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες -σχόλια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ (FOR GENERAL READING)
Δημοσιεύσεις Γενικού Ενδιαφέροντος
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ (SCHOLARLY PUBLICATIONS--in Greek)
Βιβλία
Επιστημονικά Άρθρα
Ξαναδιαβάζοντας τους Κλασσικούς
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
Θεατρικά κείμενα εφ. Ελευθεροτυπία
Κριτική Θεάτρου εφ. Αγγελιοφόρος
Κριτική Θεάτρου περ. Αυλαία
Popular
Tags
Blog Archives
Μονολογώντας επιβιώνουμε
T ο να προσπαθεί κανείς να ορίσει τον εαυτό του είναι σαν να προσπαθεί να δαγκώσει τα δόντια του K αλιφορνέζικη παροιμία ...
Περί πραγματικότητας και μεταμοντέρνου θεάτρου
T ο πραγματικό είναι το απίθανο Jacques Lacan T ο απίθανο είναι λογοτεχνία Georges Bataille Με αρκετές επιφυλάξεις θ...
Θέατρο και πολιτική: αγώνας προσωπείων
Ως πολίτης παρακολουθώ την πολιτική σκηνή του τόπου, όπως περίπου παρακολουθώ και μια θεατρική παράσταση: από κάποια σχετική απόσταση ασ...
Aπό την ποιητική του μοντέρνου στην ποιητική του μεταμοντέρνου: εμπλουτισμένος πίνακας
Ποιητική του μοντέρνου Ποιητική του μεταμοντέρνου ΠΡΩΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ...
(IF) THIS IS NOT ROMEO AND JULIET, WHAT IS IT?
Μια παράσταση μπορεί να ενθουσιάσει, να δυσαρεστήσει, να εκνευρίσει, να απογοητεύσει, να συναρπάσει, να αναστατώσει, να ανατρέψει, ν...
Ένα πρώτο έργο με υποσχέσεις σε μια καλοκουρδισμένη παράσταση
Έστω και με κάποια καθυστέρηση κατάφερα να δω το ΤΑΟ , το πρώτο θεατρικό έργο του Γιώργου Καφετζόπουλου , που ανέβηκε την περυσινή ...
Το θέατρο ενός κοσμοπολίτη: η περίπτωση του Peter Brook
Το Φεστιβάλ των Δημητρίων 2022, σε συνεργασία με το ΚΘΒΕ, φιλοξένησαν στη Θεσσαλονίκη (Βασιλικό Θέατρο, Οκτώβριος 8/9) την τελευταία...
Γιατί αυτή η «εκκωφαντική» λύσσα; Μια άποψη από τη θέση του θεατή
Σύντομο σχόλιο με αφορμή την παράσταση του έργου του Τένεσι Γουίλιαμς Λυσσαμένη Γάτα , σε σκηνοθεσία Σύλλα Τζουμέρκα. Βασιλικό Θ...
Η μουσική rap και η ιδεολογία της βίας και της αντίστασης
...
Γκοντό: η διεθνής εξουσία της αναμονής
Σάμιουελ Μπέκετ ( Samuel Beckett), σκίτσο Όλη η ανθρωπότητα είμαστε εμείς Beckett , Περιμένοντας τον Γκοντό ...
Περιεχόμενα
Περιεχόμενα
Μαρτίου (1)
Φεβρουαρίου (1)
Ιανουαρίου (6)
Δεκεμβρίου (5)
Νοεμβρίου (6)
Ιουλίου (1)
Ιουνίου (1)
Μαΐου (2)
Απριλίου (4)
Μαρτίου (2)
Φεβρουαρίου (3)
Ιανουαρίου (11)
Νοεμβρίου (3)
Οκτωβρίου (4)
Σεπτεμβρίου (2)
Αυγούστου (2)
Ιουλίου (1)
Ιουνίου (1)
Μαΐου (1)
Απριλίου (1)
Μαρτίου (1)
Φεβρουαρίου (3)
Νοεμβρίου (1)
Σεπτεμβρίου (5)
Ιουνίου (2)
Μαΐου (1)
Απριλίου (2)
Μαρτίου (2)
Δεκεμβρίου (2)
Οκτωβρίου (1)
Σεπτεμβρίου (3)
Αυγούστου (3)
Ιουνίου (4)
Μαΐου (1)
Απριλίου (4)
Μαρτίου (4)
Φεβρουαρίου (3)
Ιανουαρίου (4)
Δεκεμβρίου (3)
Οκτωβρίου (1)
Σεπτεμβρίου (2)
Ιουλίου (2)
Ιουνίου (2)
Μαΐου (1)
Μαρτίου (3)
Φεβρουαρίου (1)
Ιανουαρίου (2)
Ιουνίου (1)
Μαΐου (3)
Απριλίου (4)
Μαρτίου (5)
Φεβρουαρίου (4)
Ιανουαρίου (3)
Δεκεμβρίου (3)
Νοεμβρίου (4)
Οκτωβρίου (1)
Σεπτεμβρίου (3)
Αυγούστου (1)
Ιουλίου (1)
Ιουνίου (1)
Μαΐου (1)
Απριλίου (2)
Μαρτίου (2)
Φεβρουαρίου (5)
Ιανουαρίου (3)
Δεκεμβρίου (5)
Νοεμβρίου (4)
Οκτωβρίου (4)
Σεπτεμβρίου (2)
Αυγούστου (3)
Ιουλίου (3)
Ιουνίου (5)
Μαΐου (4)
Απριλίου (4)
Μαρτίου (6)
Φεβρουαρίου (5)
Ιανουαρίου (7)
Δεκεμβρίου (5)
Νοεμβρίου (5)
Οκτωβρίου (3)
Σεπτεμβρίου (6)
Αυγούστου (1)
Ιουλίου (2)
Ιουνίου (6)
Μαΐου (8)
Απριλίου (8)
Μαρτίου (7)
Φεβρουαρίου (9)
Ιανουαρίου (7)
Δεκεμβρίου (4)
Νοεμβρίου (4)
Οκτωβρίου (3)
Σεπτεμβρίου (7)
Αυγούστου (6)
Ιουλίου (8)
Ιουνίου (4)
Μαΐου (6)
Απριλίου (7)
Μαρτίου (14)
Φεβρουαρίου (5)
Ιανουαρίου (10)
Δεκεμβρίου (9)
Νοεμβρίου (12)
Οκτωβρίου (8)
Σεπτεμβρίου (7)
Αυγούστου (6)
Ιουλίου (7)
Ιουνίου (6)
Μαΐου (2)
Απριλίου (8)
Μαρτίου (8)
Φεβρουαρίου (3)
Ιανουαρίου (5)
Δεκεμβρίου (13)
Νοεμβρίου (5)
Οκτωβρίου (14)
Σεπτεμβρίου (4)
Αυγούστου (8)
Ιουλίου (1)
Ιουνίου (17)
Μαΐου (15)
Απριλίου (26)
Μαρτίου (19)
Οκτωβρίου (17)
Σεπτεμβρίου (1)
Φεβρουαρίου (8)
Δεκεμβρίου (1)
Νοεμβρίου (7)
Οκτωβρίου (3)
Σεπτεμβρίου (31)
Ιουνίου (3)
Μαΐου (3)
Απριλίου (8)
Μαρτίου (4)
Δεκεμβρίου (2)
International Theatre and Performing Arts Festival Guide
Βιβλία
Βιογραφικό
Δημοσιεύσεις Γενικού Ενδιαφέροντος
Επιστημονικά Άρθρα
Θεατρικά κείμενα εφ. Ελευθεροτυπία
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες -σχόλια
Κριτική Θεάτρου εφ. Αγγελιοφόρος
Κριτική Θεάτρου περ. Αυλαία
Ξαναδιαβάζοντας τους Κλασσικούς
Articles
Curriculum Vitae
Re-reading the Classics
Useful links / Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Αρχειοθήκη ιστολογίου
►
2024
(8)
►
Μαρτίου
(1)
►
Φεβρουαρίου
(1)
►
Ιανουαρίου
(6)
►
2023
(35)
►
Δεκεμβρίου
(5)
►
Νοεμβρίου
(6)
►
Ιουλίου
(1)
►
Ιουνίου
(1)
►
Μαΐου
(2)
►
Απριλίου
(4)
►
Μαρτίου
(2)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
Ιανουαρίου
(11)
►
2022
(19)
►
Νοεμβρίου
(3)
►
Οκτωβρίου
(4)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Αυγούστου
(2)
►
Ιουλίου
(1)
►
Ιουνίου
(1)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(1)
►
Μαρτίου
(1)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
2021
(13)
►
Νοεμβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(5)
►
Ιουνίου
(2)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(2)
►
Μαρτίου
(2)
►
2020
(29)
►
Δεκεμβρίου
(2)
►
Οκτωβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(3)
►
Αυγούστου
(3)
►
Ιουνίου
(4)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(4)
►
Μαρτίου
(4)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
Ιανουαρίου
(4)
►
2019
(17)
►
Δεκεμβρίου
(3)
►
Οκτωβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Ιουλίου
(2)
►
Ιουνίου
(2)
►
Μαΐου
(1)
►
Μαρτίου
(3)
►
Φεβρουαρίου
(1)
►
Ιανουαρίου
(2)
►
2018
(20)
►
Ιουνίου
(1)
►
Μαΐου
(3)
►
Απριλίου
(4)
►
Μαρτίου
(5)
►
Φεβρουαρίου
(4)
►
Ιανουαρίου
(3)
►
2017
(27)
►
Δεκεμβρίου
(3)
►
Νοεμβρίου
(4)
►
Οκτωβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(3)
►
Αυγούστου
(1)
►
Ιουλίου
(1)
►
Ιουνίου
(1)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(2)
►
Μαρτίου
(2)
►
Φεβρουαρίου
(5)
►
Ιανουαρίου
(3)
►
2016
(52)
►
Δεκεμβρίου
(5)
►
Νοεμβρίου
(4)
►
Οκτωβρίου
(4)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Αυγούστου
(3)
►
Ιουλίου
(3)
►
Ιουνίου
(5)
►
Μαΐου
(4)
►
Απριλίου
(4)
►
Μαρτίου
(6)
►
Φεβρουαρίου
(5)
►
Ιανουαρίου
(7)
►
2015
(67)
►
Δεκεμβρίου
(5)
►
Νοεμβρίου
(5)
►
Οκτωβρίου
(3)
►
Σεπτεμβρίου
(6)
►
Αυγούστου
(1)
►
Ιουλίου
(2)
►
Ιουνίου
(6)
►
Μαΐου
(8)
►
Απριλίου
(8)
►
Μαρτίου
(7)
►
Φεβρουαρίου
(9)
►
Ιανουαρίου
(7)
►
2014
(78)
►
Δεκεμβρίου
(4)
►
Νοεμβρίου
(4)
►
Οκτωβρίου
(3)
►
Σεπτεμβρίου
(7)
►
Αυγούστου
(6)
►
Ιουλίου
(8)
►
Ιουνίου
(4)
►
Μαΐου
(6)
►
Απριλίου
(7)
►
Μαρτίου
(14)
►
Φεβρουαρίου
(5)
►
Ιανουαρίου
(10)
►
2013
(81)
►
Δεκεμβρίου
(9)
►
Νοεμβρίου
(12)
►
Οκτωβρίου
(8)
►
Σεπτεμβρίου
(7)
►
Αυγούστου
(6)
►
Ιουλίου
(7)
►
Ιουνίου
(6)
►
Μαΐου
(2)
►
Απριλίου
(8)
►
Μαρτίου
(8)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
Ιανουαρίου
(5)
▼
2012
(122)
►
Δεκεμβρίου
(13)
►
Νοεμβρίου
(5)
►
Οκτωβρίου
(14)
►
Σεπτεμβρίου
(4)
►
Αυγούστου
(8)
►
Ιουλίου
(1)
►
Ιουνίου
(17)
▼
Μαΐου
(15)
Ζωές εις διπλούν:Κοβάσεβιτς και το παιχνίδι του θε...
(Εν)τάσεις και (δια)στάσεις: η ελληνική τραγωδία κ...
Hellenism and the US
Ιστορίες και μυθιστορίες Made in the USA
Θεατρική Θεσσαλονίκη
Από την αναπαράσταση στην παράσταση
Θέατρο και Θεωρία
Το άλλο θέατρο
“War” Over The Persians
Looking Back to Greece: Exiles in the Ancient World
Charles Mee's Intertextual and Intercultural Inscr...
Ένα ταξίδι γεμάτο Ελλάδες: Από τις «Προ-τάσεις» σ...
Τσέχοφ, με μεταδραματικές διαθέσεις: «Προ-τάσεις»...
Αναζητώντας τη χαμένη αθωότητα
Re-membered pain in John Jesurun’s Philoktetes
►
Απριλίου
(26)
►
Μαρτίου
(19)
►
2011
(26)
►
Οκτωβρίου
(17)
►
Σεπτεμβρίου
(1)
►
Φεβρουαρίου
(8)
►
2010
(60)
►
Δεκεμβρίου
(1)
►
Νοεμβρίου
(7)
►
Οκτωβρίου
(3)
►
Σεπτεμβρίου
(31)
►
Ιουνίου
(3)
►
Μαΐου
(3)
►
Απριλίου
(8)
►
Μαρτίου
(4)
►
2009
(2)
►
Δεκεμβρίου
(2)
Recent Posts