Home
Savas Patsalidis
Home / ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
CONTENTS /ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Βιβλία
(17)
Βιογραφικό
(1)
Δημοσιεύσεις Γενικού Ενδιαφέροντος
(81)
Επιστημονικά Άρθρα
(42)
Θεατρικά κείμενα εφ. Ελευθεροτυπία
(64)
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες
(4)
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες -σχόλια
(142)
Κριτική Θεάτρου εφ. Αγγελιοφόρος
(221)
Κριτική Θεάτρου περ. Αυλαία
(28)
Ξαναδιαβάζοντας τους Κλασσικούς
(3)
Articles
(27)
Curriculum Vitae
(1)
Re-reading the Classics
(6)
Useful links / Χρήσιμοι σύνδεσμοι
(1)
Home
»
Articles
» The Multi-Referentiality of the Theatrical Sign and the Poetics of Self-Reflexive Drama
The Multi-Referentiality of the Theatrical Sign and the Poetics of Self-Reflexive Drama
View the article here
Share:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Κοινοποίηση στο X
Μοιραστείτε το στο Facebook
← Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση →
Αρχική σελίδα
Αναγνώστες
Translate
ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΤΣΑΛΙΔΗΣ / SAVAS PATSALIDIS
CURRICULUM VITAE (CV)/ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Βιογραφικό
Curriculum Vitae
CONTACT INFORMATION
Στοιχεία Επικοινωνίας/ Contact Information
Home Page/ Αρχική Σελίδα
videos
Critical Stages/Scènes critiques
The Journal of the International Association of Theatre Critics
USEFUL LINKS/ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Useful links / Χρήσιμοι σύνδεσμοι
ARTICLES IN ENGLISH
Articles
Re-reading the Classics
ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ / ΕΠΙΦΥΛΛΙΔΕΣ-CURRENT REVIEWS (in Greek)
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες -σχόλια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ (FOR GENERAL READING)
Δημοσιεύσεις Γενικού Ενδιαφέροντος
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ (SCHOLARLY PUBLICATIONS--in Greek)
Βιβλία
Επιστημονικά Άρθρα
Ξαναδιαβάζοντας τους Κλασσικούς
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
Θεατρικά κείμενα εφ. Ελευθεροτυπία
Κριτική Θεάτρου εφ. Αγγελιοφόρος
Κριτική Θεάτρου περ. Αυλαία
Popular
Tags
Blog Archives
ΒΡΑΒΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΒΡΑΒΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚ...
Aπό την ποιητική του μοντέρνου στην ποιητική του μεταμοντέρνου: εμπλουτισμένος πίνακας
Ποιητική του μοντέρνου Ποιητική του μεταμοντέρνου ΠΡΩΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ...
Θεατρίνων αμοιβές και άλλα τινά
Το επάγγελμα του ηθοποιού δεν είναι όπως όλα τα άλλα. Είναι πολύ ιδιαίτερο, υπό την έννοια ότι δεν ζητά μόνο ταλέντο αλλά και περί...
Μονολογώντας επιβιώνουμε
T ο να προσπαθεί κανείς να ορίσει τον εαυτό του είναι σαν να προσπαθεί να δαγκώσει τα δόντια του K αλιφορνέζικη παροιμία ...
Γκοντό: η διεθνής εξουσία της αναμονής
Σάμιουελ Μπέκετ ( Samuel Beckett), σκίτσο Όλη η ανθρωπότητα είμαστε εμείς Beckett , Περιμένοντας τον Γκοντό ...
Περί πραγματικότητας και μεταμοντέρνου θεάτρου
T ο πραγματικό είναι το απίθανο Jacques Lacan T ο απίθανο είναι λογοτεχνία Georges Bataille Με αρκετές επιφυλάξεις θ...
Περί τέλους και λοιπών προσδοκιών
Το Προσδοκώ , το πιο πρόσφατο θεατρικό έργο του Γιώργου Βέλτσου (με τις τρεις παρεμβάσεις της Ευγενίας Βάγια), που είδαμε σε πανελλήνι...
(IF) THIS IS NOT ROMEO AND JULIET, WHAT IS IT?
Μια παράσταση μπορεί να ενθουσιάσει, να δυσαρεστήσει, να εκνευρίσει, να απογοητεύσει, να συναρπάσει, να αναστατώσει, να ανατρέψει, ν...
Ένα πρώτο έργο με υποσχέσεις σε μια καλοκουρδισμένη παράσταση
Έστω και με κάποια καθυστέρηση κατάφερα να δω το ΤΑΟ , το πρώτο θεατρικό έργο του Γιώργου Καφετζόπουλου , που ανέβηκε την περυσινή ...
Η μουσική rap και η ιδεολογία της βίας και της αντίστασης
...
Περιεχόμενα
Περιεχόμενα
Οκτωβρίου (2)
Σεπτεμβρίου (4)
Αυγούστου (3)
Απριλίου (1)
Μαρτίου (1)
Φεβρουαρίου (1)
Ιανουαρίου (6)
Δεκεμβρίου (5)
Νοεμβρίου (6)
Ιουλίου (1)
Ιουνίου (1)
Μαΐου (2)
Απριλίου (4)
Μαρτίου (2)
Φεβρουαρίου (3)
Ιανουαρίου (11)
Νοεμβρίου (3)
Οκτωβρίου (4)
Σεπτεμβρίου (2)
Αυγούστου (2)
Ιουλίου (1)
Ιουνίου (1)
Μαΐου (1)
Απριλίου (1)
Μαρτίου (1)
Φεβρουαρίου (3)
Νοεμβρίου (1)
Σεπτεμβρίου (5)
Ιουνίου (2)
Μαΐου (1)
Απριλίου (2)
Μαρτίου (2)
Δεκεμβρίου (2)
Οκτωβρίου (1)
Σεπτεμβρίου (3)
Αυγούστου (3)
Ιουνίου (4)
Μαΐου (1)
Απριλίου (4)
Μαρτίου (4)
Φεβρουαρίου (3)
Ιανουαρίου (4)
Δεκεμβρίου (3)
Οκτωβρίου (1)
Σεπτεμβρίου (2)
Ιουλίου (2)
Ιουνίου (2)
Μαΐου (1)
Μαρτίου (3)
Φεβρουαρίου (1)
Ιανουαρίου (2)
Ιουνίου (1)
Μαΐου (3)
Απριλίου (4)
Μαρτίου (5)
Φεβρουαρίου (4)
Ιανουαρίου (3)
Δεκεμβρίου (3)
Νοεμβρίου (4)
Οκτωβρίου (1)
Σεπτεμβρίου (3)
Αυγούστου (1)
Ιουλίου (1)
Ιουνίου (1)
Μαΐου (1)
Απριλίου (2)
Μαρτίου (2)
Φεβρουαρίου (5)
Ιανουαρίου (3)
Δεκεμβρίου (5)
Νοεμβρίου (4)
Οκτωβρίου (4)
Σεπτεμβρίου (2)
Αυγούστου (3)
Ιουλίου (3)
Ιουνίου (5)
Μαΐου (4)
Απριλίου (4)
Μαρτίου (6)
Φεβρουαρίου (5)
Ιανουαρίου (7)
Δεκεμβρίου (5)
Νοεμβρίου (5)
Οκτωβρίου (3)
Σεπτεμβρίου (6)
Αυγούστου (1)
Ιουλίου (2)
Ιουνίου (6)
Μαΐου (8)
Απριλίου (8)
Μαρτίου (7)
Φεβρουαρίου (9)
Ιανουαρίου (7)
Δεκεμβρίου (4)
Νοεμβρίου (4)
Οκτωβρίου (3)
Σεπτεμβρίου (7)
Αυγούστου (6)
Ιουλίου (8)
Ιουνίου (4)
Μαΐου (6)
Απριλίου (7)
Μαρτίου (14)
Φεβρουαρίου (5)
Ιανουαρίου (10)
Δεκεμβρίου (9)
Νοεμβρίου (12)
Οκτωβρίου (8)
Σεπτεμβρίου (7)
Αυγούστου (6)
Ιουλίου (7)
Ιουνίου (6)
Μαΐου (2)
Απριλίου (8)
Μαρτίου (8)
Φεβρουαρίου (3)
Ιανουαρίου (5)
Δεκεμβρίου (13)
Νοεμβρίου (5)
Οκτωβρίου (14)
Σεπτεμβρίου (4)
Αυγούστου (8)
Ιουλίου (1)
Ιουνίου (17)
Μαΐου (15)
Απριλίου (26)
Μαρτίου (19)
Οκτωβρίου (17)
Σεπτεμβρίου (1)
Φεβρουαρίου (8)
Δεκεμβρίου (1)
Νοεμβρίου (7)
Οκτωβρίου (3)
Σεπτεμβρίου (31)
Ιουνίου (3)
Μαΐου (3)
Απριλίου (8)
Μαρτίου (4)
Δεκεμβρίου (2)
International Theatre and Performing Arts Festival Guide
Βιβλία
Βιογραφικό
Δημοσιεύσεις Γενικού Ενδιαφέροντος
Επιστημονικά Άρθρα
Θεατρικά κείμενα εφ. Ελευθεροτυπία
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες
κριτικές παραστάσεων - επιφυλλίδες -σχόλια
Κριτική Θεάτρου εφ. Αγγελιοφόρος
Κριτική Θεάτρου περ. Αυλαία
Ξαναδιαβάζοντας τους Κλασσικούς
Articles
Curriculum Vitae
Re-reading the Classics
Useful links / Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Αρχειοθήκη ιστολογίου
►
2024
(18)
►
Οκτωβρίου
(2)
►
Σεπτεμβρίου
(4)
►
Αυγούστου
(3)
►
Απριλίου
(1)
►
Μαρτίου
(1)
►
Φεβρουαρίου
(1)
►
Ιανουαρίου
(6)
►
2023
(35)
►
Δεκεμβρίου
(5)
►
Νοεμβρίου
(6)
►
Ιουλίου
(1)
►
Ιουνίου
(1)
►
Μαΐου
(2)
►
Απριλίου
(4)
►
Μαρτίου
(2)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
Ιανουαρίου
(11)
►
2022
(19)
►
Νοεμβρίου
(3)
►
Οκτωβρίου
(4)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Αυγούστου
(2)
►
Ιουλίου
(1)
►
Ιουνίου
(1)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(1)
►
Μαρτίου
(1)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
2021
(13)
►
Νοεμβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(5)
►
Ιουνίου
(2)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(2)
►
Μαρτίου
(2)
►
2020
(29)
►
Δεκεμβρίου
(2)
►
Οκτωβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(3)
►
Αυγούστου
(3)
►
Ιουνίου
(4)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(4)
►
Μαρτίου
(4)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
Ιανουαρίου
(4)
►
2019
(17)
►
Δεκεμβρίου
(3)
►
Οκτωβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Ιουλίου
(2)
►
Ιουνίου
(2)
►
Μαΐου
(1)
►
Μαρτίου
(3)
►
Φεβρουαρίου
(1)
►
Ιανουαρίου
(2)
►
2018
(20)
►
Ιουνίου
(1)
►
Μαΐου
(3)
►
Απριλίου
(4)
►
Μαρτίου
(5)
►
Φεβρουαρίου
(4)
►
Ιανουαρίου
(3)
►
2017
(27)
►
Δεκεμβρίου
(3)
►
Νοεμβρίου
(4)
►
Οκτωβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(3)
►
Αυγούστου
(1)
►
Ιουλίου
(1)
►
Ιουνίου
(1)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(2)
►
Μαρτίου
(2)
►
Φεβρουαρίου
(5)
►
Ιανουαρίου
(3)
►
2016
(52)
►
Δεκεμβρίου
(5)
►
Νοεμβρίου
(4)
►
Οκτωβρίου
(4)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Αυγούστου
(3)
►
Ιουλίου
(3)
►
Ιουνίου
(5)
►
Μαΐου
(4)
►
Απριλίου
(4)
►
Μαρτίου
(6)
►
Φεβρουαρίου
(5)
►
Ιανουαρίου
(7)
►
2015
(67)
►
Δεκεμβρίου
(5)
►
Νοεμβρίου
(5)
►
Οκτωβρίου
(3)
►
Σεπτεμβρίου
(6)
►
Αυγούστου
(1)
►
Ιουλίου
(2)
►
Ιουνίου
(6)
►
Μαΐου
(8)
►
Απριλίου
(8)
►
Μαρτίου
(7)
►
Φεβρουαρίου
(9)
►
Ιανουαρίου
(7)
►
2014
(78)
►
Δεκεμβρίου
(4)
►
Νοεμβρίου
(4)
►
Οκτωβρίου
(3)
►
Σεπτεμβρίου
(7)
►
Αυγούστου
(6)
►
Ιουλίου
(8)
►
Ιουνίου
(4)
►
Μαΐου
(6)
►
Απριλίου
(7)
►
Μαρτίου
(14)
►
Φεβρουαρίου
(5)
►
Ιανουαρίου
(10)
►
2013
(81)
►
Δεκεμβρίου
(9)
►
Νοεμβρίου
(12)
►
Οκτωβρίου
(8)
►
Σεπτεμβρίου
(7)
►
Αυγούστου
(6)
►
Ιουλίου
(7)
►
Ιουνίου
(6)
►
Μαΐου
(2)
►
Απριλίου
(8)
►
Μαρτίου
(8)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
Ιανουαρίου
(5)
▼
2012
(122)
►
Δεκεμβρίου
(13)
►
Νοεμβρίου
(5)
►
Οκτωβρίου
(14)
►
Σεπτεμβρίου
(4)
►
Αυγούστου
(8)
►
Ιουλίου
(1)
▼
Ιουνίου
(17)
Γίνεται η ιστορία θέατρο; Η αναπαράσταση μιας δολο...
Η δυναμική ενός φεστιβάλ: θεατρικά σχήματα από όλο...
(Εμ)παίζοντας την αναμονή: Στο Μελίνα Μερκούρη το ...
Θέατρο, Κοινωνία, Έθνος: Από την "Αμερική" στις Ην...
Θέατρο, Κοινωνία, Έθνος: Από την "Αμερική" στις Ην...
The Players Vis-a-Vis the Play's Design: Rosencran...
The Multi-Referentiality of the Theatrical Sign an...
Γελώντας άγρια
Έλεος & Φαίδρας Έρως
GRAMMA: The Text Strikes Back: The Dynamics of Per...
GRAMMA: Theatre(s) in the Age of New Technologies ...
GRAMMA: Theatre/Power/Culture (1994)
Ο διάολος μέσα του
Δύο έργα για τον πόλεμο
In the Prison House of Myth and Culture: Rereading...
Μια Καρυάτιδα που την έλεγαν Σοφία: Στο «Αθήναιον...
Γονάτισαν οι παραφορτωμένες δούλες: Στο μικρό θέα...
►
Μαΐου
(15)
►
Απριλίου
(26)
►
Μαρτίου
(19)
►
2011
(26)
►
Οκτωβρίου
(17)
►
Σεπτεμβρίου
(1)
►
Φεβρουαρίου
(8)
►
2010
(60)
►
Δεκεμβρίου
(1)
►
Νοεμβρίου
(7)
►
Οκτωβρίου
(3)
►
Σεπτεμβρίου
(31)
►
Ιουνίου
(3)
►
Μαΐου
(3)
►
Απριλίου
(8)
►
Μαρτίου
(4)
►
2009
(2)
►
Δεκεμβρίου
(2)
Recent Posts