ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ
Στον λαβύρινθο του κωμικού
ΜΕΡΟΣ Α΄
(ΑΦ)ΟΡΙΣΜΟΙ ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ
Κεφ. 1: Το αμαρτωλό γέλιο
Κεφ. 2: Τρεις θεωρίες: απόπειρες
εκλογίκευσης
Κεφ. 3. Η τοπική παγκοσμιότητα του χιούμορ
ΜΕΡΟΣ Β΄
ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ
Κεφ. 1: Περί θεατρικού είδους οι απορίες
Κεφ. 2. Περί σοβαρού και ανάλαφρου:
ασταθείς διακρίσεις
Κεφ. 3.: Περί κωμικού και τραγικού/δραματικού: διαχρονικό εκκρεμές
ΜΕΡΟΣ Γ΄
ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ
Κεφ. 1: Η διαλεκτική δομή της κωμωδίας
Κεφ. 2. Το ατελές τέλος της κωμωδίας
Kεφ. 3. Πινακοθήκη χαρακτήρων
Κεφ. 4. Η παρεξηγημένη φάρσα
ΜΕΡΟΣ Δ΄
ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ
Κεφ. 1. Το σώμα-πρωταγωνιστής
Κεφ. 2. Η εποχή των μεταμοντέρνων
σωμάτων
Κεφ. 3. Έρως ανίκατε μάχαν: all time comic classic
Κεφ. 4. Ετεροτοπικές επιτελέσεις: ντραγκ και
παρενδυσία
Κεφ. 5. Λαϊκές ανατροπές: από το «μεταμφιεσμένο»
σώμα του καρνάβαλου στο πεινασμένο σώμα του Καραγκιόζη
Κεφ. 7.Υβριδικές ανατροπές: Από το γέλιο στον κλαυσίγελο
ΜΕΡΟΣ E΄
ΤΟΠΟΙ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Κεφ.1. Κωμωδία και η πολιτική της
(ανα)παράστασης
Κεφ. 2. Aπό την κωμωδία
στη σάτιρα
Κεφ. 4. Ακτινογραφώντας τη Stand-up Comedy: πολιτικός λόγος in extremis
Κεφ. 5. Stand-up Comedy και γυναίκες περφόρμερ: αλλαγή πλεύσης
ΜΕΡΟΣ ΣΤ΄
ΠΟΙΟΣ ΚΡΙΝΕΙ; Ο ΘΕΑΤΗΣ, Η ΑΓΟΡΑ, Ο ΚΡΙΤΙΚΟΣ
Κεφ. 1. Θέατρο και θεατής: Liaisons
dangereuses
Κεφ. 2. Ο νέος θεατής: καταναλωτής
εμπειριών
Κεφ. 3. Θέατρα και οι «φυλές» κριτών και θεατών
Κεφ. 4 Τοπία θεατρικής κριτικής και το «τέλος;» της αξιολόγησης
Κεφ. 5. Ανεκτικότητα: όρια τόπων και τρόπων
Kεφ. 6. Οδηγός αναζήτησης τόπων και δυστοπιών
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ
Η σοβαρότητα του γέλιου
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Παράρτημα Ι: Λεξικό ορισμών
Παράρτημα ΙΙ: Γλωσσάρι όρων
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΡΩΝ